sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Ei mitään uutta

Tällä viikolla en ole saanut mittän aikaiseksi vaikka varsinkin virkkuukoukku on ollut käytössä tuntikaupalla. Sain idean tehdä siitä helmikuussa (vai oliko se maaliskuussa?) aloitetusta tilkkupeitosta yo-lahjan miehen siskontytölle.

Melkein kaikki tilkut on nyt virkattu ja nyt pitää vielä miettiä yhdistänkö nämä suoraan vai teenkö vielä kaikkiin samanvärisen reunakerroksen. Aikaahan tässä on vielä muutama viikko.

Kaikki tilkut on virkattu sukkalankajämistä, yhtään uutta kerää en ole tarvinnut ja kaikki tilkut on tehty kirjavista/raidallisista langoista. Viikon aikana olen virkannut aika lailla tasan 100 tilkkua. Tästä taitaa tulla aika värikäs peitto.

Olen saanut valmiiksi myös yhden sukan. Siitä tuli kaunis. Nyt kun vain ehtisin tehdä sille kaverin niin ottaisin nämä käyttöön heti.





Ensi viikolla sitten taas jotain muuta, ehkä jopa jotain ihan valmista :).

8 kommenttia:

  1. Ihania tilkkuja! Uskon kyllä, että sulla on tosi paljon sukkalangan jämiä, kun oon blogiasikin jo aika kauan seuraillut! :D Ihanan näköiset sukat tulossa!! :) Mulla ei hermot riittäisi!

    VastaaPoista
  2. Hieno sukka ja ihana tilkkukasa! Onnea ja pitkää pinnaa niiden yhdistämiseen!

    VastaaPoista
  3. Voi miten hieno sukka. Tilkuista tulee upea luomus.

    VastaaPoista
  4. Kivan näköisiä tilkkuja. Onnea niiden yhdistämiseen. Sukkakin on hieno.

    VastaaPoista
  5. Valtavan homman olet tehnyt tilkuissa. Kauniita!

    VastaaPoista
  6. Ihana sukka ja mikä kasa tilkkuja!

    VastaaPoista
  7. Minulla on sinulle tunnustus blogissani:)

    VastaaPoista