sunnuntai 18. kesäkuuta 2017

Loppu häämöttää

Sock Madness kisa on viimeisiä palkintojenjakoja vaille valmis mutta mulla on vielä kaksi paria sukkia esittelemättä.


Viimeinen bonusohje julkaistiin neloskierroksen jälkeen.


Näiden sukkien kantapää oli ihan erilainen kuin mitä olen koskaan ennen tehnyt.



Ohje ei innostanut yhtään. Malliin on tungettu ihan liikaa kaikkea ja lisäksi ohje oli julkaisuhetkellä vähän keskeneräinen.


Ohjeen virheitä korjailtiin pitkin matkaa ja tällä hetkellä ladattavissa oleva ohje on luultavasti jo virheetön. Mä neuloin sillä alkuperäisellä ohjeella ja korjailin virheitä oman mielen mukaan.




Sukissa on siis paljon kaikkea. On palmikkoa ja pintaneuletta sekä kirjoneuletta jossa huikean pitkät langanjuoksut jotka sidotaan nurjalle tehdyillä ylimääräisillä silmukoilla. Lopputuloksena tosi paksut kapeat sukat joissa mulle liian iso kantapää ja huonosti istuva kärki.



Neuloin ylimääräiset langansitomissilmukat tällä kertaa oikein jolloin sisäpuolen silmukat ovat nurjia. Tämä vain siksi koska oikeiden silmukoiden neulominen on mulle tällä hetkellä helpompaa, rasittaa vähemmän kipeitä käsiä.


Malli: Guise & Gyle
Langat: Novita Venla ja Opalin kimallesukkalanka
Puikot: 2.25 mm


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti