sunnuntai 29. maaliskuuta 2020

Hullutus alkoi

Olin lomalla kun Sock Madness kisan karsintakierros päättyi.


Odotin koko viikon että ohje julkaistaisiin ja ilmestyihän se vihdoin, torstai-iltana joten mulla oli yksi kokonainen lomapäivä aikaa neuloa.


En kuitenkaan käyttänyt koko kaunista keväistä päivää neulomiseen ja sukat valmistui vasta sunnuntaina.


Ja taas mallikuvan perusteella sukat on ihan kauniit. Mutta.


Näissä on ihan liian pitkä varsi. Sukat on mulle nilkasta vähän turhan löysät mutta koska varret on näin pitkät ja mä en ole mikään hujoppi niin yläreuna on aika kireä.Tuonne ylös olisi kannattanut tehdä jonkinlainen kiila tuomaan lisäväljyyttä tai sitten suunnitella selvästi lyhyempi varsi.


Valitsin näihin tämän keltaisen langan (viimeisessä kuvassa oikein väri) koska ohjeen kuvassa oli turkoosi-keltaiset sukat. Olin jo valinnut toiseksi väriksi semisolidin sinisen mutta en sitten jaksanutkaan keriä vyyhtiä keräksi vaan vaihdoin langaksi teollisesti värjätyn mustan. Näistä tuli siis vähän tämmöiset savolaiset sukat.


Malli: Diamond Duality
Langat: Sukka-Puffa keltainen ja On line Linie Supersocke 100, musta
Puikot: 2,25 mm ja 2,75 mm pyöröpuikko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti