sunnuntai 23. kesäkuuta 2019

Bonus 3

Olin päättänyt ennen Sock Madness kisaa että tänä vuonna neulon kaikki varsinaiset kisaohjeet sekä bonusohjeet kisan aikana. Lämmittelymallin jätin neulomatta.


Sehän tarkoitti tietysti sitä että mun piti neuloa kaikki kisaohjeet ennen kierroksen päättymistä että sain myös bonusohjeet kisan aikana.


Muutamalla kierroksella laiskottelin ja oli ihan hilkulla että bonusohje olisi jäänyt saamatta.


Tämän ohjeen kohdalla se ei oikeastaan olisi edes haitannut. Nämä sukat on mulle aivan liian isot enkä pidä mallista muutenkaan kovin paljon.


Ja lankavalintakin meni pieleen. Tai oikeastaan tänä lanka on ihan kivaa mutta huomasin vasta neuloessa kuinka epätasaisen väristä lanka on. Mukana on kamelinkarvaa joka ei ilmeisesti ole värjäytynyt ollenkaan. Eli sinisen joukossa on likaisen ruskeita kuituja.


Lanka on myös aika joustamatonta. Toisaalta se on ehkä vain hyvä asia kun sukat on muutenkin tosi suuret, toivottavasti eivät siis veny käytössä. Ja koska mallissa on sekä pitsiä että helmiä niin ei näitä voi oikein miehellekään antaa.


Malli: Elegant boot socks
Lanka: Katia Camel
Puikot: 2,25 mm


Meidän pihasta pääsee luontopolulle jota olen kulkenut tänä keväänä usein. Koska mulla on aina kännykkä mukana niin jatkossa postauksien lopussa voi olla kuvia polun varrelta. Tätä kuvaa varten piti tosin mennä ensin vähän matkaa autolla kun matkaa olis ollut sen hetkiselle kunnolle ihan liikaa. Ehkä joskus kierrän kävellen koko polun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti