keskiviikko 14. joulukuuta 2022

14. joulukuuta

 



Päivän minivyyhti on mun mielestä tosi kivan värinen. Ehdottomasti yksi mun lemppareista tässä kalenterissa



Vuorossa kisan viimeinen bonusmalli. Näitä sukkia neuloin kesällä kun jouduin munuaiskivikohtauksen takia sairaalaan. Neuloin sukat sairaalassa valmiiksi. Mulla oli menomatkalla neulepussi mukana autossa. Kun kävi ilmi että joudun jäämään osastolle, pyysin miestä tuomaan kassin mulle autosta. Olin lopulta osastolla kaksi yötä ja kiven viereen virtsaputkeeen laitettiin stentti. Oli muuten aika ikävä kokemus. Sitten kotiin odottelemaan josko kivi tulisi pois. Eihän se tullut vaan aiheutti pahoinvointia johon pyysin terveyskeskuksesta pahoinvointilääkereseptin. Olin juuri palannut töihin osasairaslomalla ja tein kolmepäiväistä viikkoa. Otin sitten lääkettä aina ennen työpäivää että pystyin käymään töissä



Malli: Beginnings End

Lanka. Kirjava lanka Austerman Step, valkoinen luultavasti Steppiä tai Alize Superwash.

Puikot: 2,75 mm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti