tiistai 19. lokakuuta 2010

Testing

Testaaminen jatkuu. Sekä haasteeseen että muutenkin.

Eka sukka on nyt valmis. Ja voisin hyvin kuvitella käyttäväni näitä kuvioita myös villatakissa. Pitää ilmeisesti tehdä jossain vaiheessa mallitilkku myös noista vironvilloista. Kunhan sais ensin nuo vyyhdit kerälle.

musta ruusu

Näihin voisi tietysti kirjoittaa myös ohjeen ihan vain harjoitusmielessä. Tosin tämä sukka on aika kapea joten pitäisi siis testata ensin isommilla puikoilla tulisko niillä yhtään isompi.

Kuten otsikosta voi arvata olen testannut muutakin. Ravelryssä on Free pattern testers ryhmä jossa olen aina silloin tällöin onnistunut saamaan kivoja testattavia ohjeita. Viimeisin niistä on sormikasohje johon törmäsin viime viikolla. Tytär pyysi tekemään itselleen vaalea sormikkaat mutta valitsin tietenkin väärän värin. Tyttären vaalea tarkoittaa näköjään aina ja vain valkoista.

sormikas2

Nämä tulee siis jäämään mulle itselle. Heitän hanskat väripataan kunhan saan toisenkin valmiiksi, ei ole siis minunkaan värini näin hempeä vaaleanpunainen.

Aloitin eilen myös ensimmäisen SYTYCK-haaste neuleen. Neuloin eilen kaksi kerää takakappaleeseen ja näyttää aika kivalta.

SYTYCK

Pääsin näin pitkälle kun mieleen juolahti että mitähän mä oon taas ajatellut. Mallineuleessa on 62 silmukkaa ja kerroksiakin vaikka kuinka paljon. Kuka tuollaisen kaavion jaksaa tehdä ja vielä sellaiseksi että sen vois jossain julkaista? Mä en näköjään koskaan mieti ennenkuin teen. Menen jatkamaan neulomista ja suunnittelemaan jotain pientä ja yksinkertaista.

2 kommenttia:

  1. Mut hei. Noi palmikot näyttää niin hienoilta, että kyllä mä ainakin voisin haluta kutoa tommoset. Älä nyt heti luovuta.

    VastaaPoista
  2. Oikeasti, älä luovuta. Kyllä joku nuo haluaa neuloa. Usko pois vaan ja anna puikkojen kilkattaa. Kyllä tuosta hyvä tulee!

    VastaaPoista